Crogen

CONTACTEER

ONS

Nieuwsbrief over incasso

Redenen om niet te betalen

Nieuwsbrief 2

Geachte mevrouw, heer
 
Kent u de twee belangrijkste redenen waarom klanten een factuur niet betalen?
 
– Ontevreden zijn met de geleverde prestaties
– Kampen met een cashflow-probleem
 
U beseft dat dreigen weinig effect heeft. Integendeel, met dreigen roept u alleen maar meer weerstand op en raakt u verder van huis.
 
Hoe slagen wij er dan in om 9 op de 10 dossiers positief af te ronden?
 
1/ Een persoonlijke aanpak
2/ 40 jaar ervaring
3/ Bemiddelen
 
Bij een onderhandeling gaan we op zoek naar een oplossing waar iedereen akkoord mee is. En dat lukt. Meer nog, na onze tussenkomst werken klanten nog vaak samen met hun voormalige wanbetalers.
 
Wij blijven weg van geautomatiseerde herinneringen, maar kiezen bewust voor open overleg van persoon tot persoon.
 
Uw voordeel: vinden we voor uw dossier uitzonderlijk geen oplossing, betaalt u niet.
 
Zit u met een problematische betaler? Contacteer ons vandaag nog.